poniedziałek, 21 lipca 2014

Wybór producenta saun

Jestem właścicielką jednego z klubów fitness. Ostatnio postanowiłam rozszerzyć zakres świadczonych usług o strefę Spa&Wallenss. Mam stanowiska masażu oraz zakupiłam sauny. Długo naszukałam się producenta saun, który spełni moje oczekiwania. Szukałam producenta, który zapewni mi serwis i gwarancje na swoje produkty, który posiada odpowiednie referencje oraz zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. Moje oczekiwania spełniła firma z Włocławka, zapewniła transport i montaż gratis. Zależało mi na transakcji z bezpośrednim producentem saun ponieważ dzięki temu mamy gwarancję fachowego doradztwa. Na terenie swojego obiektu mam dwie sauny fińskie oraz Infrared. Cieszą się one dużym zainteresowaniem. Klientów, którzy nas odwiedzają uświadamiamy z zalet korzystania z sauny. Z saun każdy chce chociażby skorzystać bez wyjątku na wiek czy płeć. Naszym Klientom zapewniamy także w saunach aromaterapie przez co zabieg saunowania jest jeszcze przyjemniejszy, najważniejszy jest komfort i zapewnienie odprężenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz